Етикети

, , ,


 

IMG_4507

Готвенето и кулинарията са моето най пленяващо хоби. Храната за мен е не само средство да задоволиш глада си, а нещо много повече – вдъхновение, изкуство, страст  и емоция.

За мен готвенето и храненето са моменти  в които се преплитат страхотният вкус и философия в една безкрайна симбиоза. Всяка кухня и всяко ястие, всеки продукт сам за себе е уникален и въпреки разнообразието около нас , съм влюбен в италианската кухня.Кухня в която продуктите са издигнати в култ… Семпли ястия с много малко основни продукти или само един такъв, възбуждат сетивата и правят експлозия, усещане и наслада за възприятието ми.

Готвенето за мен не е досада , а разтоварване и възможност да покажеш любовта си … към храната.Последното нещо , което сготвих и снимах …

IMG_4657

… паста Penne с леко задушени тиквички, сос Песто и пресен лук … получи се бързо и вкусно !

IMG_4659

IMG_4661

А напоследък четенето е все в тази посока …

IMG_4662

“Храненето е удоволствие,което сами си доставяме ! “ – Веселин Василев