Етикети

,


546374_3815481546428_1870653792_n

Автор: Веселин Василев    veselinvasilev1@gmail.com

Много хора не харесват зимата. Нямало какво да се прави,студено било и т.н. Е аз обичам този сезон въпреки,че сега нито има сняг ,нито е студено. Гледайки репортажите от Северна Америка за рекордните студени дни ,реших да споделя цялостните си впечатления от любимият за мен сезон. Освен ,че съм роден през януари ,през декември е най-хубавият и светъл празник за мен – Коледа ! Спомням си нетърпението от излъчването на филми за Коледа ,когато бях малък имаше само две телевизии и изборът не бе голям. Зимата има своите чарове – скърцащите снежинки под краката ,пукащите дървета в горящото огнище ,обледените клони на дърветата,мрачната мъгла и куп други блаженства.

Не знам дали е известно ,но след футбола най обичам зимните спортове.И как да не ги обичаш ,като гледаш побелелите склонове ,красотата на Алпите (предимно състезанията по ски алпийски дисциплини,ски бягане,ски скок и биатлон са провеждат там),хората по пистите без да им пука колко е студено или ,че са прави с часове.Настроението,спортсменството ,понякога борбата с природата прави спортистите герой.

793800_444616188926136_758389217_o

Спомням си от детството си разхождайки се по заснежените улици ,усещаш мирисът на дим ,леко замръзналите ти бузки,чистотата,белотата ,леденото вдишване , с две думи магията на зимата. Изковала ювелирно  висулките ,като скъпоценни камъни ,всичко  съвършено … бяло.С надежда ,че скоро и при нас ще завали – така чаканият сняг.

На четящите този сайт пожелавам да са здрави и щастливи,усмихнати и добри през новата година.