Етикети

,


546374_3815481546428_1870653792_n

Казвам се Веско .На 27 години съм и си имам собствена библиотека със напълно нови книги . Те ме подтикнаха да започна този блог и да споделям богатата информация с други хора . За крехката си възраст ,колкото и не скромно да звучи съм натрупал доста информация и съм горд ,че знам толкова . Яд ме е ,че информацията в главата ми е 1/1000 от това което искам да знам ,но човек се учи докато е жив.

Влечението ми към четенето започна още през 1994 със една книга за СП по футбол ,препрочитах я хиляди пъти – така се роди любовта към футбола ,а после и към спорта . В ученическите години ,когато имах свободно време го запълвах с често ходене до градската  библиотека в Плевен.Завършил съм ПГСАГ “ Никола Фичев “ – гр.Плевен , специалност строителство и архитектура.Бях част от екип построил едни от най-забележителните нови сгради в града.

Имам няколко хобита – страстен спортен фен , градинарство ,киноман , четене и готвене.

Любими книги – “ Граф Монте Кристо “, “ Декамерон “ , “ Хамлет “ и всички исторически книги.

Любими спортове – футбол , тенис , ски , формула 1.

Любима кухня – италианска.

Любима страна – Германия .

Любим филм – “ Съкровището “ .

Мотото на блога е “ бъди образован “ , нещо което трудно се постига ,ако не се чете !

За контакти или въпроси :e-mail :  veselinvasilev1@gmail.com

facebook : https://www.facebook.com/pages/Vesko-Vasilev-Blog/245282762189464