Етикети

, ,


453006-1680x1050

Днешно време все по-малко хора четат , е аз съм от тези дето не ползват само интернет. Имам доста познати , които не са прочели дори една книга за последната година и това е доста лоша новина. Българинът принципно чете ,въпреки че младото поколение все по рядко го прави . Оправдават се ,че нямат време , имат си интернет и всичко намират лесно , не им се дават пари за книги ( в България ,хич не са евтини – хубава книга върви 16-20 лв. горе долу) или пък нямат интерес към четенето.

По долу съм качил клипче на част от любимите ми книги .Не да се хваля ,че много чета или ,че съм голямата интелигенция ,а да покажа ,че все още младите хора четем и то четем доста разнообразни книги.


Любимите ми книги са предимно исторически и биографии,но предпочитам за всичко да чета и да се ограмотявам.Те книгите са затова да ставаме малко по малко по умни и да се разтоварваме от напрегнатото ни ежедневие .

Богатството не се измерва в това колко пари и приятели имаш ,а в това колко мъдър си станал с времето. Е за това помагат книгите …