Етикети

, , , , ,


Автор: Веселин Василев veselinvasilev1@gmail.com

Темите от които се вълнуват българите напоследък не са много.По скоро за мен са безинтересни и не защото не ме касаят ,а защото почти не води до разсъждение . За мене интересни са темите ,които те карат да размишляваш над тях ,да си задаваш въпросите – “ защо “ , “ какво ще се случи “ , “ кой е първоизточникът на проблема/казуса “ и  т.н.

През последните дни доста хора са в плен на едно reality .Участниците  в него са различни и е много шарено .От тв “звезди“ , хора занимаващи се с музика ,театър,кино,спортисти в не олимпийски спортове и много други. За мен основното в това reality е ,че заложник стана един доказал се най вече българин ,а след това артист,политик и филмов актьор.Българинът показа ,че за да гони гледаемост,рейтинги,рекламодатели,пари е готов да продаде всеки и наскърби всеки ,че дори ако трябва да е собствената му майка .

Никога не съм бил фен на Стефан Данаилов ,нито на Христо Стоичков или Лили Иванова ,но уважението към успехите им у нас и по света ме караха и още ме карат да съм респектиран поне от имената им.Утре ще забравим и ще се подиграваме на Емил Димитров,Стоянка Мутафова,Георги Аспарухов,Орлин Горанов и много други доказали се българи през годините ,но това ни е в кръвта нали все пак сме в България злобата и завистта са над всичко.

Между другото поздравление за NOVA ,която ни дава от скоро великолепните разсъждения на Кеворк Кеворкян и Тома Томов !