Етикети

, ,


Днес 4 август 2012 година реших да дам началото на нов проект тук. Той ще се казва “моят коментар“,като публикациите като цяло ще съдържат доста разнообразни теми.Защо реших да го направя ,ами защото за 5-6 месеца статиите бяха четени от близо 5 000 души в над 40 страни по света .Аз самият не очаквах такъв рейтинг и най вече такова международно разнообразно присъствие .

Ако четете това ще си кажете – “поредният самохвалко или човек без работа“ ,аз не съм журналист и не искам и да бъда ,не съм и “блогърът“ стоящ по над 12 часа пред компютъра за да изказва мнение – тук съм да споделям опитът си ,колкото и малък за сега да е ( все пак съм на 26) и въпреки това имам достатъчно знания по доста теми .

Публикациите няма   да   са    посветени на политическата обстановка в България ,но ако имам мнение по даден въпрос то аз ще го напиша обещавам!

VESELINVASILEV1@GMAIL.COM

Поздрави Веселин Василев !